usein kysyttyä
Kuinka voin ottaa yhteyttä Josuun?
- Voit lähettää meille sähköpostia osoitteeseen info@josu.fi jossa ystävällinen asiakaspalvelutiimimme auttaa sinua mielellään kaikissa tarpeissasi.
Voinko muuttaa tai peruuttaa tilaukseni?
- Pyrimme käsittelemään tilaukset mahdollisimman nopeasti, joten muutos- tai peruutuspyynnöt on tehtävä 12 tunnin sisällä tilauksesta. Kaikki tätä myöhemmin tehdyt pyynnöt hylätään. Voit palauttaa tilauksesi täyden hyvityksen saamiseksi sen vastaanottamisen jälkeen. (30 vuorokauden kuluessa)
Mitä maksutapoja hyväksytte?
- Hyväksymme kaikki suomessa toimivat pankit, mobiilimaksut sekä luottokortit. Käytämme tunnettua Klarna maksupalveluntarjoajaa.
Kuinka kauan tilaukseni saapuminen kestää?
- Arvioitu toimitusaikamme on noin 6-12 arkipäivää. Tilausten käsittelyyn voi kulua 1-2 päivää. Teemme parhaamme varmistaaksemme tilauksesi nopean käsittelyn ja toimituksen. Yritämme pitää sinut ajan tasalla tilauksesi etenemisestä. Lyhennämme toimitusaikaa mahdollisimman pian.
Kuinka voin palauttaa tuotteen?
- Ota yhteyttä meihin osoitteessa info@josu.fi
Entä jos vastaanottamani tuote on viallinen tai väärä?
- Ota meihin yhteyttä, jos olet saanut viallisen, väärän tai vaurioituneen tuotteen. Ole hyvä ja liitä mukaan tilausnumerosi, tuotteen valokuvat ja kaikki asiaan liittyvät viitteet pakettia vastaanottaessasi. Teemme parhaamme ratkaistaksemme tapauksesi mahdollisimman pian.
Minne pakettini toimitetaan?
- Paketit yleisesti toimitetaan tilausvaiheessa ilmoitetun osoitteen lähimpään Matkahuollon pakettiautomaattiin tai palvelupisteeseen.